Din categoria: ce se mai întâmplă în social media, reprezentanții aplicației TikTok sunt printre cei mai activi în lansarea de noi instrumente pentru social media, și nu numai. Sigur cunoști aplicația, și chiar dacă nu o ai descărcată în telefon, trebuie să fi văzut cel puțin o dată un clip pe shorts, funcție recenta a aplicației YouTube sau pe varianta similară a Instagramului, reels, care să provină, de fapt, de pe TikTok.
Datorită popularității și numărului mare de vizionări pe care unii creatori le generează, TikTok testează butonul de Repost, care permite utilizatorilor să distribuie anumite clipuri cu urmăritorii lor. Techcrunch spune că, acest nou buton este de fapt o variantă a funcției de retweet de pe Twitter. Butonul se află plasat tot la funcția de Share, de unde până acum puteam doar să trimitem pritenilor, să distribuim pe rețelele de socializare sau să salvăm anumite clipuri, în funcție de setările prestabilite de creator. Acum, pe lângă simpla trimitere către prieteni, prin butonul de Repost, TikTok o să promoveze clipul către prietenii reciproci. Diferența față de Twitter este aceea că, clipul repostat nu va apărea și pe profilul nostru.
Butonul de Repost este activ în acest moment la un număr limitat de utilizatori, iar dacă te numeri printre ei, îl vei putea utiliza atunci când răsfoiești pe For You. În momentul în care îl selectezi, ești informat despre faptul că acesta o să fie distribuit prietenilor, și ești încurajat să lași un comentariu, care să motiveze alegerea de a-l trimite mai departe. Cei care îl primesc, vor avea acces la comentariul tău, sub forma unei mici fereste de tip pop-up, și nu în secțiunea de comentarii.
Pe lângă această nouă funcție, TikTok are planuri mari și în domeniul…gastronomic. Aceștia au anunțat deschiderea unui lanț de restaurante iar meniul este alcătuit din rețetele voastre preferate care au ajuns virale! Mă gândesc doar la Banana Bread și faimoasele paste cu roșii cherry și feta 😂. Vor purta numele de TikTok Kitchens și se vor deschide pe teritoriul Statelor Unite, iar meniul se va schimba în fiecare sezon, în funcție de tendințele din online. Aceste preparete de-a dreptul faimoase vor fi pregătite de către bucătari profesioniști, și este văzută ca o metodă de promovare a creatorilor de conținut din zona de food content. 300 de locații fantomă, care îți vor livra doar la domiciliu, plănuiesc să fie deschise până în luna martie, iar la finalul anului 2022, preconizează extinderea până la 1000 de locații.
Restaurantele din Statele Unite pot aplica pentru a găzdui acest concept, nefiind momentan de sine stătăor. Asta înseamnă că restaurantele locale vor prepara bunătățile sub denumirea TikTok Kitchens. GrubHub este principalul partener de livrare în acest moment, iar cei de la Virtual Dining Concepts au colaborat pe partea de dezvoltare a acestor restaurante virtuale.